Liity jäseneksi

Liittymällä jäseneksi tuet rodun järjestäytynyttä toimintaa Suomessa. Jäsenenä pääset vaikuttamaan rotukerhon toimintaan ja rodun kehityssuuntaan. Jäsenet pääsevät myös ensisijaisina ja edullisemmin osallistumaan tapahtumiin ja koulutuksiin sekä saavat luettavakseen rotukerhon PAMAUS-lehden vuosittain.

Jäsenmaksut

• Varsinainen jäsen 25e
  • Perhejäsen 15e
  • Kasvattijäsen 10 e

Jäsenyys on kalenterivuosittainen. Perhejäsenyys edellyttää samassa taloudessa asuvaa varsinaista jäsentä. Kasvattaja voi liittää pennunostajan ensimmäiseksi kuluvaksi vuodeksi alennettuun hintaan. Tämä edellyttää, ettei henkilö ole ollut aiemmin yhdistyksen jäsen. Tästä eteenpäin jäsenyys jatkuu normaaliin tapaan varsinaisena jäsenenä (25e/vuosi). Loka-, marras- ja joulukuussa liittyminen on mahdollista siirtää alkamaan seuraavaan vuoteen.

Kasvattaja: ilmoita uuden jäsenen nimi, sähköposti ja postitoimipaikka yhdistys@pieniamerikanpaimenkoirat.fi, saat paluuviestinä maksutiedot. Voit ilmoittaa samassa viestissä useamman uuden jäsenen.